Iklan Jap..

InstaGram

Wednesday, May 27, 2015

Me and Mini Me

Biasanya orang cakap anak lelaki kena ikut rupa mak..anak perempuan kena ikut muka ayah...baru sejuk...sejuk tu maksudnya hubungan antara dua beranak tu akrab dan baik..kalau sebaliknya jadi panas..panas pulak maksudnya macam tak berapa positif la kan...kerja nak bercekau jer...

Tapi..betul ker?boleh pakai ke tanggapan tu...
For me...dengar boleh percaya jangan..hehehe....
Buktinya...antara mami dengan anak dara si Aisy Rania ni...ramai yang cakap kami ni seiras.copy and paste...dulu mami selalu menafikan gak la sebab rasa macam banyak iras babah dia...tapi bila dia makin besar n makin cantik so mami akui betul juga kata-kata orang tu..

Kahkahkah....
*fine...im just joking...

Seratus peratus sama tu tak la kan..but yes..kami mirip la jugak..dah nama pun anak..takkan la rupa dia nak ikut makcik jiran depan rumah pulak..lol





Iye ke sama?

Well...so far takdela hubungan kami ni 'panas' macam orang cakap tu..insyaAllah...panas ke sejuk ke bergantung pada cara kita didik dan bergaul dengan anak-anak ye tak...

Mudah-mudahan bila Aisy Rania dah besar nanti Mami boleh jadi kawan Aisy..amin.....







I love You Aisy Rania 


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....