Iklan Jap..

InstaGram

Friday, May 17, 2013

KIMCHI IN DA HOUSE










Bismillahhirrahmannirrahim..Assalammualaikum..


tuan rumah masuk pun kene bagi salam..ape lagi tetamu kan..hehe...

nak upate sikit..nak kasi tau sapa sapa yang berminat nak mencuba kimchi tu macam mana rasa dia bolehla komen kat sini or email : arora.teeha@gmail.com

nak bg no hp supaya senang wassap x berani pulak..open sangat ni...bahaya ..so pa pe emel je dulu yer..

bermula dari sekadar minat makan akhirnya da jadi bisness kecil kecilan.,ye la da ramai sangat kawan2 kat fb kata nak cuba so mumy pun berusahala rajinkan diri tuk amik order.sebekas rm10 sahaja tapi mana yg kene pos kene tambah kos pos lg rm11 la ye..maaf kos pos lg mahal sebab kami kene beli kotak poslaju bernilai rm2.30 tu utk tujuan keselamatan...yela nak pos makanan kan..kimchi ni pulak ada berair sikit..kene la secure lebih...

ok tu je nak bagitau...meh layan gambar kimchi skitt...
wassalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....