Iklan Jap..

InstaGram

Wednesday, April 8, 2015

Sharing is caring...iye ke...



Sekarang ni kan..ayat "adik beradik kene berkongsi" adalah ayat wajib dalam rumah ni..mana taknya..sejak2 adik dah pandai main ni si kakak asyiklaaa menjerit je kat adik..semua adik usik semua pun x boleh...

Kakak masih x pandai nak berkongsi barang..kadang tu bila dah tegur kang dia bagi la juga..tapi dicampak je kat adik...hmm...kadang tu geram jugakla dibuatnya....so ayat tu memang kena cakap je setiap kali depa berebut apa2...

Tapi sebenarnya nk cakap pasal kongsi ni bukan pasal diorang pun..tapi pasal seluar jeans gobos tu haa...tu seluar babah depa sebenarnya...kakkakakaa....sah2 pinggang ko sama dengan laki ye mak.... :p


Eh tak sama pun..longgar gila sebenarnya..keluar gi IOI pastu gelabah cari kedai  nak beli tali pinggang..satu kerja pulak.





Babah redha je la tengok bini dia selamba bantai seluar dia...ye laaa...suami isteri kot..ape salahnya berkongsi kan...
Tehehehe




No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....