Iklan Jap..

InstaGram

Friday, March 9, 2012

Pengalaman Pertama .....



 Semua orang akan ada pengalaman pertama tiap kali melakukan sesuatu yang baru kan?macam tu jugaklah dengan saya.....semalam saya pun ada pengalaman pertama tau..walaupun perkara tu semenanya biasa2 aje...tapi saya sangat enjoy.......!





 

hye Mumy....saya taknak makan bubur la petang ni...saya nak makan menda lain ..boleh??





 hm...jap saya nak fikir dulu..nak makan apa yang best yer.....think think think.....!






 kakak!!!!!
saya nak order chicken chop satu.....air takmau eh....
air saya minta pada Mumy je....
^_^







tetapi....





setelah hampir 15 minit...yang dipesan tak muncul2 lagi...
isk isk isk
mana waiter ni...lamanya..... ( sambil menepuk-nepuk meja )









dan setelah hampir setengah jam chicken chop tak sampai2...
kesabaran saya da sampai kemuncak ni...
orang lapar tau tak.....
brapa lama lagi nak tunggu nih....
iskkkkkkkkkkkkkk...
takleh jadi ni...
urghhhhhhhhhhhhhhhhh


.





.





.






.







.







.







.








.








.







.








.








.




BERTUKAR 

!




!




!



 
!



!



!



!




!




!





 HUWARGHHHHHHHHHHH





 ha...takot tak ...
takottttt takkkkk ????????



* pengalaman pertama merujuk pada gambar yang ketiga/keempat iaitu duduk di kerusi bayi *

sekian....



2 comments:

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....

Powered By Blogger