Iklan Jap..

InstaGram

Thursday, February 23, 2012

Bayi Comel Yang Glamour......




Suri Cruise

Dari bujang..sampai da kawin..sampai mengandung..sampai bersalin..sampai da tujuh bulan umur si kecit tu...Mummy suka sangat dengan si Suri ni...nama pun sweet...sesuai ngn empunya nama.....cuma bila ia makin besar, da kurang la sikit kecomelannya...sebab ia bertuka jadi cantik... : )
Betul2 mewarisi paras mak ngan ayah dia kan...




adorable


sweetheart


lovely


 see...comel dan cantik kan.....masa ngandungkan Aisy dulu geram je tengok pic2 si Suri ni....
la ni da besar dah....




Harper Seven Beckham


Yang ni lak Harper..pun tersangatla comelnya...bambam lak tu...



 ala tomey-tomey


tang dagu tu macam sekapal je dgn Aisy...


 like mother



or 


like father...omg...super duper cute jelir lidah cenggitu !


mula-mula tgk gambar Harper ni macam banyak ikut muka si Beckham....tapi bila de gambar si Posh ni masa baby sekali sebijik macam mak dia daaaa....tapi comel lagi Harper kot...tehehehe....


tapi suke cemana pun..adore cemana pun....
yang paling kesayangan.....
yang paling kesukaan.......
yang paling kegemaran....
yang terpaling paling kecintaan....
haruslah.......







Aisy Rania ku


ololololololoooooooooooo

4 comments:

  1. hehehehe.. comey cmner pun anak org lain, anak kita gak lg comey2 gunuk2 kan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. he...tul tu mumyAmsyar...suke tgk anak org comey..tapi lagi sejuk mata dan hati tgk anak yg darah daging sendiri...

      Delete
    2. mumyAmsyar ni mesti ummie kan?tp Amsyar mmg comey tau mumy...hensem nnt tu....chinese look katekan...

      Delete
  2. salam dear

    ttg breastpump spectra 3 rm338 tu sy beli kat enjoybreastfeed.com last year

    xtau ade lg ke x

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....