Iklan Jap..

InstaGram

Tuesday, January 17, 2012

Selamat Hari Lahir Mummy Aisy....


Boleh tak mummy buat entry untuk diri sendiri pastu ucap pun untuk diri sendiri jugak?hehehe..

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi mummy masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi ni, meneruskan tanggungjawab n amanah yg diberikan di samping suami dan seorang puteri kecil yang membahagiakan...alhamdulillah...terasa lengkap status itu sebagai seorang perempuan....tapi masih banyak yang perlu diperbaiki....terutama status sebagai seorang Hamba Allah...insyaAllah....

28....yer 28 tahun dah umur mummy Aisy ni...tak tua...tak muda...sedang elok je...hehehe...takde ape yg special sgt pun dengan ulang tahun ni, tp yang pasti semakin bertambahnya umur kita, bermakna semakin hampirlah kita dengan kematian....itu satu janji yang pasti !

Terima kasih pada mereka-mereka yang ucap serta doakan mcm2 perkara yang baik sempena hari ni..17 Januari...terima kasihlah banyak...moga-moga Allah turut merahmati dan melimpahkan bahagia buat kalian semua..amin...ya rabbal a lamin....

Aisy nak bagi adiah ape ek kat mummy hari ni???? :p Mummy tertunggu-tunggu ni...hehe....takpela...Babah da kasi da semalam bagi pihak Aisy sekali...time taceh babah.....^_^...pandai gak Babah sorok2 beli adiah n buat surprise mcm tu yer...hm,bagi orang lain mgkin adiah tu tak semahal mana tapi bagi mummy kagum okeh bila Babah belikan adiah tu..nak2 bufday tengah2 bulan mcm ni..lau Babah bg adiah banje makan kepci je pun Mummy dah hepi dah..yang penting ikhlas dari hati....ni mummy sharekan gambar sekali pun bukan nak nunjuk ke apa...ni tuk kenangan Mummy di kemudian hari..btw..maceh lagi sekalik.....sayang kamu-kamu semuaaaaaaaaaa !


atas iron board gitu...masuk-masuk bilik wardrobe.....SURPRISE....



alahai kemain comel lagi siap ada salah tulis pastu main conteng2 gitu jerk.....
ape2pun trima kasih yer Babah sebab susah2 larikan budget perbelanjaan bulan ni tuk kasik Mummy wangi2 sket...
:p

2 comments:

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....