Iklan Jap..

InstaGram

Friday, January 20, 2012

Santai Di Hari Minggu........

   

tunggu lift kat Alamanda..rilexs je dak cik ni duk macam dalam kangaroo pocket tu..suke tul ia macam tuh..
babah awat muka ketat sangat tuh.....aishhh



mamam time kat Kenny Rogers..Aisy pun mamam jugak tau...tapi leh mamam mash potato je la..
banyak tu Aisy makan..dalam 3 sudu besar orang dewasa....giler kentang...!


 kat umah Atok Nilai...naseb bek ada macam tempat riadah kat depan umah ni...leh la santai2 jap...




 tenyum lokek namanye tu Aisy..cube tenyum tu kasik lebor sikitttt


 ha.....lebor macam tu la baru omel macam mummy.....
haaa??? omel???mummy????
o.m.g



  alalala sukenye diaaaaa
  



 ada kawan FB mummy tengok gambar ni, trus ia ingat Aisy da pandai nak jalan..
hoho..takde maknenye...ini eksyen je kata omputeh...




 dedua sama omel....auwwwwwwww




 i love you....you love me...
we are happy family....
with a great big hugg and kiss from me to you...
wont you say you love me too....

^_^




1 comment:

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....