Iklan Jap..

InstaGram

Friday, January 27, 2012

Lekaslah...


Entah kau yang malang atau mereka2 yang suka memalangkan orang?
Owh…tak..tak baik menuduh..tak baik berprasangka buruk….
Tak baik..tak baik….
Habis kau duduk je situ diam2….pekakkan telinga butakan hati?
Owh…tak boleh jugak….
So…apa kau nak buat?
Apa kau boleh buat?
Kau siapa dan apa kau ada?
Ha kan…kau takda apa2 pun….
So duduk terus diam2….
Kau bising pun apa kau dapat?
Kau bising depan muka dia kah?
Kau bising sebelah telinga mereka kah?
Kau siapa dia siapa mereka siapa?
Ingat itu je lah….sampai mati ko duduk diam2..
Syhhhhhhhhhhh..diam…aku cakap ni..baik kau diam…
Ok fine...diamlah ni.



* mummy pinjam ruang sikit Aisy... *

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....