Iklan Jap..

InstaGram

Friday, February 1, 2013

Kami Dah Balik...!

Assalammualaikum....

wah.....belog ni bernafas lagi la....
sian...lama giler tak bersihkan...
macam2 benda nak citer ni dekat 10 bulan tak updatekan..
macam2gak yang jadi.. nanti mummy citer satu2 eh....
insyaAllah pasni salu la de citer baru coz mummy dah dapat notebook sendiri.....


yeay......!
tq babah Aisy...
babah belikan dengan syarat mummy tak abaikan aisy dan dapur..heheheheh
tu dia kemain dia punya syarat kan.....
baiklah boss...
saya menurut perintah....

a











 ha..ni lah bff baru mummy pas ni...
takde alasan dah x dapat nak posting...
banyak resepi menunggu untuk dikongsi..
well la ni kan memasak da jadi satu hobi...
tak baik hampakan permintaan orang kan..
heheh..
so.....jumpa lagi nanti eh ...


daaaaaa....

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....