Iklan Jap..

InstaGram

Wednesday, February 15, 2012

Kakak susuan Aisy..eh..kakak ke??? ......

Korek-korek gambar yang da sedia ada dalam hdd je la nampaknya wat masa ni....seb baik banyak je gambar...leh gak dijadikan cerita...dari sepi tanpa bahasa.... ^_^


 macam kembar pun ada.....tapi lain mak lain bapak....eh...kongsi emak jugak kot?? bukan emak kandung tapi emak susuan lah..cepat sangat sentap u olls nih... :p   

sebab sebelah Aisy yang lebih kurang sama bambam tu namanya Zara Nur Aisyah...manis kan nama ia...Zara ni da jadi anak susuan Mummy....walaupun tak DF, tapi banyak dah EBM Mummy yang Zara dah minum..
dalam 60-70oz ada dah kot...alhamdulillah..walaupun stok Mummy tak berbakul-bakul macam sesetengah orang, tapi rezeki tu boleh dikongsi......sharing is caring right ?



 well....mummy dah ada 2 anak dara nampaknye ni....membesar sama-sama....
nanti da besar jangan gado-gado plak yer....

Zara pandang Aisy semacam jerk....actually Zara tua sebulan dari Aisy.....so duduk pun da tegap...Aisy baru la nak berjinak-jinak...pinggang pun lum kuat lagi..



Zara ni anak opismate mummy..both mummy n daddy Zara kije kat opis nih...senang tul...datang keje sama-sama...balik sama-sama..makan sama-sama.....
sonok kan?

pastu selalunya time nak pam tu, Mummy akan roger Mummy Zara ni tuk pam sama-sama...baru la best ada geng...borak-borak pasal anak-anak dara ni....yelah, walaupun jarang jumpe Zara tapi mesti nak tau perkembangan dia...dah kata da jadi anak kita gak kan...lau ia tak sihat, kita pun rasa risau jgak....



comel je dedua anak dara ni tengok abang Aryan.....( abang kepada Zara )...handsome boy nih....
mesti Aryan pelik tengok napa ada adik gurl lagi sorang ni....




abang dengan adik-adik.... ^_^





No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....