Iklan Jap..

InstaGram

Thursday, February 16, 2012

Gigi & Gusi ...........


Alahai anak omak sorang nih....gusi da mule pecah rupenye...tersentil je gigi kecik kat gusi...tapi memang kecik gile lah...kat gusi bawah belah kanan....nampak tak nampak jerk....terkejut Mummy masa mula-mula nampak tuh..ingatkan amende...telek punya telek kompem gigi....

wawawa...besar dah anak mummy.....cheeeewaaaaahhhh...baru nak tumbuh gigi cenonet da budget anak da besar kan...ngehngeh....tapi macam teruja gila....padahal sebelum ni macam neves je bila fikir pasal gigi si Aisy nih.....risau tu....sebab Aisy kan BF...mau tak cuak...huhuhu....




 


skang ni ni pantang dapat jari or tangan Babah..laju je ia ngap...ahahaha...baru Babah rasa..salu Mummy je terjerit-jerit sakit masa ngah BF Aisy....

macam kat gambar ni...ia tengah baek punya landing kat lengan Mummy...tu pun port kegemaran ia tu..suka tul ia landingkan dagu ia macam tu..pastu main gesel-gesel gusi.....mesti best kan wat macam tu..layan jerk....






ngeee...macam mulut ikan!!!

konon wat macam tu nak kasi nampak gigi...hoho...tak dapekla cek....
gigi cenonet kene pakai kanta baru nampak kot...hover mak hang ni dik!








okeh....last sekali....
gambar istimewa dari Aisy untuk semua











!





































!
































!


















!









 

















































 !

hai semua......................!

( tak sempat shayer nak cover air liur tu... )

2 comments:

terima kasih daun keladi kalau sudi singgahlah lagi.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

....